Datum

Vaknade jättesent idag. Eller det har vi båda gjort de senaste dagarna. Vi har börjat hänga upp lakan framför fönstert och låst in Tamar på toan. Till och med Tamar har börjat sova längre. hör inte ett pip från henne där hon ligger i våran smutstvätt! ;)
Vet inte om det är bra eller dåligt. I morgon ska jag jobba och jag antar att det kommer bli trögt nu. Att vända tillbaka dygnet. Plus att jag lär väl inte få sällskap av Orhan på morgonen! haha
..
Idag är det inte det finaste vädret men det gör inget. Idag känner jag för att vara en gullig hustru och göra något "romantiskt" för Orhan. Ska laga god middag och duka upp fint. Får se vad det blir!
Det är ju föresten idag för 1 år sen och 9 månader sen vi skulle bli ihop om 12 timmar. Det om något är väl värt att fira. Det är också 6 månader och 2 veckor och 2 dagar sen (typ) vi gifte oss.
Sen förstås 1 år och 4 månader sen vi förlovade oss om 10 dagar! (?) XD
..
Ok.. Sluttramsat. Här ska lagas middag i vilket fall som helst. Romantiskt eller inte!
Blev intresserad... För ungefär ett år sen gjorde vi det här.
..
(För att vara exakt så var det för ett år sen om 2 dagar!)

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Men hur gör du människobarn för att komma ihåg så exakt?????



Kramizar

2012-05-09 @ 21:48:42
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0