Duktiga

God morgon föresten!
Idag skiner solen som om igår aldrig fanns. Orhan och jag känner för en lång prommis. Men vi får se hur det blir med den saken. Vi har ju redan varit duktiga och tränat lite. Orhan sprang ett varv runt dalkarlså och jag stod här inne och skuttade lite till Michael Jackson. Sen möttes vi i vardagsrummet och styrketränade!
Såna är vi!
..
Ikväll ska vi över till skolan och lyssna på någon snubbe. Före detta muslim som blivit kristen!?
Ska bli spännande. Just nu känner jag mig seg men jag ska nog tvinga mig iväg. Hoppas han inte är långrandig. (haha fel inställning!)
..
..
I morgon jobbar jag. Så ska njuta av den här dagen. haha.. dock är jag väl ledig på Torsdag igen så. Behöver inte njuta överdrivet mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0