En kamp i natten...

Den här natten var alldeles för händelserik och snurrig. Både jag och Orhan drömde snurriga drömmar.
Dessutom hade jag mitt i natten satt mig upp. Tänkt ge mig av och när Orhan frågade vars jag skulle svarade jag bara. "hö!"
Med våld (jag kämpade emot hans väna hjälp) drog han mig tillbaka till sängen och när jag vägrade ge upp slängde han över mig på andra sidan i sängen och då somnade jag om. (Han låter otroligt stark när jag skriver det här!)
Jag minns att han la mig på andra sidan. och det kändes vettigt då. Men när jag vaknade funderade jag. varför vile han byta sida med mig?
Minns ingenting. När Orhan berättade för mig fick jag som flashbacks av fight. Hans arm runt min midja, dragandes mig neråt. Jag kämpandes för att komma iväg...
..
..
Solen sken hela morgonen, men nu är det molnigt. Det regnade tydligen i Lycksele så det kasnke kommer här med.
Sitter och hoppas på jobb i morgon. Samtidigt som jag inte gör det. Känner mig lite utanför när jag aldrig får vara där. Jag missar en massa. Vad som händer. Känner mig oviktig!
Men vi behöver få in pengar. Så... bara och hoppas, hoppas att det finns massor att göra veckan framöver...
Vad nu det skulle vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0