Fit for fight

Såg Erik och Mackan smärta och... ehm.. så försvann namnet helt och hållet. Men ni fattar. Gammalt program med dem! :)
Hur som helst. Detta gav mig plötsligt en sånt otroligt sug efter att träna. Så där bara. Trots att jag är ganska så nyduschad och för tillfället traskar runt i bara pyamas.
Diskade och gnuggade köket jättenoga för att bli av med suget. Men det snarare ökade. Vet inte om jag ska föreslå för Orhan att ta en friskusprommis, cykla en runda (ja Orhan köpte en cykel idag!) styrketräna lite för mig själv i sovrummet eller helt enkelt vara för lat för att byta om och duscha igen sen?!
..
Hur som helst börjar mina biceps bli ganska tydliga. Gillar mitt jobb starkt! ;) Har dessutom idag jättevärk i låren. Både framsida och baksida. Tror det kom från att jag rensade bellis i några timmar. Böja sig ner, ta upp en bellis, rensa, böja sig ner, sträcka sig. Om och om igen!
Jag menar. Få muskelvärk utan att märka att man tränar. Det är grejer det! :D

Kommentarer
Postat av: Bibbi

DET är träning jag gillar starkt. När man inte fattar att man tränar :)

Kramar på er

2012-05-22 @ 20:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0