Flirta med katten!

Hörde på radion i förrgår att man ska blinka till katten för att få den att förstå att man tycker om den! Så jag har okontrollerat flirtat med Tamar nu de senaste dagarna.
Vet inte vad det ska hjälpa.
Är det när katten liksom kisar åt en. En katt blinkar ju nästan aldrig. Eller i alla fall inte Tamar. Men hon brukar halvsluta ögonen och öppna dem igen när hon glor på mig.
Betyder det att hon gillar mig då?
Eller all denna brist på blinkande från hennes håll. Ska jag tolka det som att hon hatar mig?
Kanske hon under alla dessa år med lite blinkande från mig fått för sig att jag ogillar henne så hon hela tiden känner sig lite orolig och oälskad!
Nu blinkar jag i alla fall!
..
Kärleksfulla blickar på kattvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0