Florist igen!

Såja.. hemma och nyäten efter en lång dag. Märkligt vad en timme kan göra. Jobbade till sex idag. Fick jobba hur länge jag ville. Jag ville hem vid fem men då kom två av de andra anställda och frågade om jag inte kunde göra ett arrangemang till dem. (de höll på att fixa i ordning trädgårdsdelen!) Så... vad gör man.. Mera lön för den här månaden! :)
..
..
Har jobbat på hela dagen. Fick på morgonen då chefen inte var där en lång lista på saker jag skulle göra! Verkade som allt som skulle fixas i varenda växthus låg på mig. En tjej i kassan och två i trädgården. Så jag har promenerat runt och inte kunnat ta ett endaste initativ!
Sparade det roligaste till sist. Att göra planteringar. Dock var det inte så kul när jag var så trött.
..
..
Har fått en lista på studentblommor. Ska beställa hem snitt till nästa vecka för att kunna bygga upp "min" lilla snittavdelning. Lite. Han har inte haft mycket snitt förut. Har han haft så har det misslyckats. Så ska bli spännande att se om det går alls. Får försöka komma på nåt! :) Kul att vara lite florist i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0