Förvirrad

Det var nemas problemas att vakna upp halv sju idag. Vaknade istället mycket tidigare. I panik!
Klockan tjugo i fem flög jag upp och drog upp Orhans arm för att se vad klockan var. Sedan utbrast jag. "Vilken dag är det?"
Orhan mest sovandes funderade länge. Tittade på klockan. "Torsdag. Det är torsdag."
Till slut slappnade jag av. Tror jag blev orolig för jag kom inte på om jag tog en liten lur på eftermiddagen. Om jag försovit mig eller om jag snart skulle till jobbet!
Dessa ljusa mornar!!! tss tss...
..
..
Sedan vaknade jag ideligen upp och funderade på vad klockan var. Om det inte snart var dags att vakna! haha...
Jaja.. jag är på alerten nu men kommer säkerligen dö lite under jobbet!
Är lite orolig för jobbet. Vet inte vad vi ska göra. Hoppas de kommer nå bestämda arbetsuppgifter. Vill inte spontant traska omkring och fundera! haha.. Inte än! När det finns kunder ok. Men nu? Vem köper sättpotatis, gurkor och pelargoner en regnig dag som denna?
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0