ge mig mina slantar!

nej idag känner jag inte för att jobba.
Skulle vilja sitta hemma. Slappa framför datorn, pussa på Orhan och framförallt. Vänta på ett mail.
Har nämligen skrivit till min gamla arbetsförmedlare igen. För de har inte ändrat det beslut som skulle ändras för mer än en månad sen. Blir galen. Var helt säker på att hon gjort det.
Snackar om de pengar jag inte fick. Om ni minns har jag skrivit om det förr. Fick dem inte pga ett felbeslut.
Har till och med snackat med försäkringskassan. För jag trodde de var skyldiga. (brukar ju vara så) Men icke. De var mycket trevliga och lovade att om arbetsförmedlingen gjort sin sak skulle jag haft pengarna för länge sen!
..
Idag jobbar hon. Så jag väntar svar på mina mail. Skulle vilja vara hemma så jag kan se, om hon svarar eller ej. Och om hon inte svarar skulle jag ringa.
För nu slipper hon inte undan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0