Handla kläder

Inget vidare väder idag. Sitter och väntar på att pengar ska rulla in.
För jag och Orhan funderar faktiskt på att shoppa.
..
Jag är absolut ingen shoppingmänniska. Men det beror nog också ganska mycket på med vem man shoppar.
Vissa människor går ju runt och kikar på varenda pinal. Långsamt och noga. Hittar jag väl något. Ja då är det skyndsamt iväg. Det gör mig bara trött i benen.
Vissa människor äääälskar att shoppa alldeles för mycket. De behöver ALLT. Finns inte en grej de redan har. Jag tror inte ett dyft på dem. De vill bara utveckla garderoben! Och det betyder att jag måste spendera oerhört med tid i varje butik!
..
..
Jag tillhör kategorin som shoppar vid behov. Har jag inga jeans som är hela. Ja då måste jag shoppa. Kanske tar det ett tag, ett år, innan jag gör det.
Eller så sitter jag hellre vid internet. Där ser man allt snabbt och slipper svettas i provrum och trängas med folk!
Jag förstår inte folk som köper kläder jämt. Vars får de pengarna ifrån? Har de verkligen inget annat vettigt eller kul att lägga pengar på? Jag minns inte när jag råkade ha några tusenlappar över som jag kunde köpa kläder för?
..
Orhan är fenomenal att shoppa med. Han shoppar inte till sig själv som en tok. Han är nästan för intresserad av vad jag köper. haha... hjälper mig och det går fort. Det dras inte ut på tiden i varje butik! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0