Ingen sovmorgon

Tamar hojtade länge i morse och jag gjorde allt i min makt för att få henne att vara tyst. Ville inte att hon skulle väcka Orhan. Men det var nog för sent.
Hon försökte allt för att få upp oss. Hon var gullig, stirrade ut mig, tuggade på datorn. ja allt! Till slut lät hennes röst annorlunda. Den blev liksom mörk och gnällig! haha..
Efter att gosat med min hand i en evighet fick jag i alla fall upp henne i sängen där hon sov en stund med oss. Stirrade på oss, tvättade oss och klöste på Orhans arm!
Som en söt familj. Tre man i en liten säng! ;)
..
Inte lika liten och söt länger men lika vacker!
..
Som ni förstår jobbar jag inte idag. Fick inget meddelat så antog att jag var ledig. Samma sak med min arbetskompis!
Då får jag väl tid till att städa lite i huset istället! :P
Men inte än. Klockan är bara nio. Jag ska njuta av att vara uppe tidigt och vara ledig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0