Kaffe och bullar

Vi var nyss ute och hämtade våra bullar och vårt kaffe på ica. Vi fick nämligen det för att vi flyttat hit.
Märkligt... man får så mycket när man flyttar. En kaffe var från ica i Robersfors. Två förp. spaghetti från coop och nu en kaffe och en påse bullar från ica! :P Eftersom man fikar i flyttböket. (bök och bök!)
..
Vi har inte behövt handla kaffe i alla fall! ;)
..
Nu sitter jag och väntar på meddelande angående om jag ska jobba i morgon eller inte. ujuj.. har inte jobbat mycket denna månad. Men än är den inte slut. Dock behöver jag typ bara 4-5 dagar till för att komma upp i halvtid så... Det var det minsta jag var lovad. Och det räcker i alla fall till hyran! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0