Kärlek

Dagen bara segar förbi.
jag jobbar inte i morgon så jag tror jag ska pallra mig bort till hyresvärden och se om han är pigg på att skriva kontrakt och berätta vad jag ska betala i el! haha :P
Är lite... men bara lite orolig för att jag jobbar så lite. Kommer jag få ihop pengar till hyran? Från arbetsförmedlingen får man ju inte mycket att skryta med!
Föresten har det ordnat sig med det jag missade för flera år sen. Ska få de pengarna nästa vecka. Så otroligt skönt. Hoppas, hoppas att det är en ganska bra summa nu. Så även om jag jobba lite ska det nog lösa sig. Gud fixar väl alltid allt till det bästa. Jag ska inte oroa mig.
..
..
Känner hur kreativiteten kryper i fingrarna på mig. Jag måste rita, måla eller något. Kanske sminka mig! Kanske.. gå ut och fota!?
Blir nog att rita. Är lite för seg och trött för att kuta ut eller kladda i mitt ansikte. Som å andra sidan redan är nerkladdat sen tidigare idag! :P
..
Tamar snarkar i fönstret. Orhan snarkar i mina armar.
Älskar min familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0