Katt i nöd

Min katt river minsan inte ner något med flit!!!
..
Igår hörde jag, medan jag lagade mat, hur hon hoppade upp någon stans. La inte mer intresse vid det. Hon brukar hoppa!
Men efter en stund hörde jag ett litet ymkligt skrik. Som hon brukar låta när hon vill in någonstans eller inte riktigt klarar av något.
Gick ut i vardagsrummet och hittade henne inklämd mellan stereon och en hög med böcker.
Hon hade spontant hoppat upp där utan att kollat läge och upptäckte att hon varken kom åt sidan eller neråt. Om hon inte med våld skulle ha vält böckerna. Men sån är inte Tamar. Hon ropar på hjälp hon.
Tacksam katt när matte kommer och tar ner henne!
haha jag kan inte låta bli och tycka Tamar är världens sötaste!
..
(Där emellan satt hon med huvudet mot väggen! Ni förstår knipan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0