klänningar för platta kvinnor

Blev en trevlig dag igår i Umeå! :) Dock inget våldsamt shoppande. Jag provade, jag vet inte hur många klänningar och inte en enda kändes.. bra? Funderar nu på shorts istället.
klänningarna är ju i någon sorts mode nu där man tydligen INTE ska ha bröst!
Såna här... vilket årtal är det? När man har hög midja. Ingen uringning. Rak kjol. ja man ska se ut som ett streck!
Jag kan inte ha midjan, i midjan! Då blir ju mina bröst antingen alldeles platta av att de trycks ner. Eller så pölsas klänninge upp ovanför bältet och jag såg ut som... Fridolfs fru Selma!
Hittade någon med fickor för brösten och trots att jag tog min storlek och större så låg de små fickorna ovanpå mina bröst!
Hemska saker...
Vars är världen påväg. Förra året var alla bikinis bandeau-style. inget för storbystade. Nu klänningar som ska sitta löst och fint eller tight!
..
typ sån här klänningar!!! Jättesöta kanske. Men inte på mig!
Klänningen är från HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0