Köttflickan

Fick en sån fruktansvärd längtan efter kött idag på jobbet att jag skickade iväg ett sms till ORhan och sa åt han att dra fram en köttbit ur frysen!
Nu sitter jag här och väntar. Marinerade i hyberfart samtidigt som jag hackade morötter, sötpotatis, potatis, lök och en kålrot som började bli svart. Oljade och kryddade.
Medan grönsakerna var i ugnen fick köttbitarna stå och gotta sig. Sedan in med allt tillsammans på grill.. Har redan smakat. Det är klart. Men jag vill ha en liten cool grillyta också kanske! Den köttbit jag provade var riktigt tunn. Men fortfarande saftig och härlig.
åååh jag längtar efter mat. (åt bara en smörgås och morot till lunch. Så det kan vara orsaken!)
..
Ett klart plus med att bo i eget hem. Köttet är alltid saftigt! ;)
(Nämner inga namn eller orsaker!)
..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0