Kyrkan, kyla och krydda

Nyhemkomna.. eller inte riktigt så nya. Vi lagar pizza tillsammans. Idag blir det fest.
Grannen grillar utanför och det läskar ordentligt när vi är så hungriga som vi är. Får se till att vi också köper saker att grilla med så vi också kan utnyttja den fina grillplatsen där ute! ;)
..
Var en vittnesbördsgudstjänst idag. Trevligt och jag måste säga att jag aldrig sett så många människor upp och snacka. Är van vid att det är någon som tillslut tvingar sig upp förutom den lilla människa som blivit frågad om att tänka ut något!
..
Jag vill ut i solen!
..
På bara några dagar, känns det som, har gräset blivit tvärgrönt. Det är fortfarande kallt. Eller i alla fall ingen Majvärme vilken jag saknar! Men träden är på g och gräset börjar se somrigt ut! :) Pingstliljor blommar... :)
Snart kanske det blir någon form av sommar i alla fall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0