Långsam Lördag

Så.. då var jag Petra Gashi. Eller inte förrän papprena är inskickade. Men jag ska väl redan nu se mig som fru Gashi!
Det var en trevlig och lite märklig vigsel här i vardagsrummet.
Pajerna var goda och vi fikade gott. En trevlig dag med släkten helt enkelt.
Min farbror stannade över natten så vi spelade worms till sent på natten! :P
..
Idag snöar det och det är väldigt tyst och stilla här hemma hos oss. Snön lägger sig trots att den samtidigt smälter. Men det är mycket snö som kommer. Stora klumpar.
Tamar sitter i fönstret och tittar ut. Hon vill ut och leka men gillar inte vädret.
Orhan läser papper om efternamn på golvet. Farbror vilar i soffan.
Ja det är ganska så stilla här!
..
Jag har troligen ledigt på Måndag så det gör inget om den här dagen sekar förbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0