Mamma

Var en mycket varm och trevlig dag. Vet inte hur jag ska klä mig längre. Men värmen gör att kunderna strömmar in! :) Har tjattrat med många kunder. Svarat på frågor jag egentligen inte är säker på och diskuterat om vallmo och violer!
..
Skapade arrangemang på rullande band förutom de gånger då jag traskade runt och fixade bland blommorna och hjälpte kunder! :) Var kul! Både chefen och kollegorna tyckte jag var duktig. Då känns det bra! :)
På Torsdag Fredag blir det mer skapande då det kommer in massa nya blommor.
I morgon jobbar jag bara halvdag. (Eftersom jag inte hann göra skylten. Skulle egentligen vara ledig helt i morgon.)
Känns bra nu...
..
(Eftersom det är morsdag strax är det, det som ligger högst i tema för arrangemangen. De första arrangemanget tillägnade jag min mor. Chokladblommor, luktar choklad,  och en svart-röd dahlia. Kvistar och brun-orangea träbitar. Mörka mustiga färger. hahah... ;) Så mamma. "Hade du varit här kunde du fått en sån. Nu får du istället föreställa dig den och ta åt dig äran att ha ett arrangeman i handelsträdgården gjort med tanke på dig!")
..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0