Minst en bild för mycket på mig!

..
Posar i vardagsrummet i min lite för lilla väst. (Glepar mellan kanterna över bysten såklart!) och mina för stora och trasiga jeans!
För idag åkte jag och Orhan spontant till Umeå och gick på bio. Var länge sen. Och jag älskar att då och då få dra på mig lite andra kläder. Sånt som bara ligger i garderoben när man ständigt går hemma eller är på jobbet!!!
..
Min Llukom! <3
..
Vi såg dark shadow och den var riktigt underhållande. Lustig så att säga. Slutet blev lite för mycket bara.
Johnny depp såg ovanligt ful ut i kort hår.
Helena Bonham Carter såg ovanligt gammal ut.
Ja.. jag kan se den igen tror jag!
..
Nu ligger jag i sängen och ska anstränga mig med att plåga mig till söms. Vi kom ganska nyligen hem!
Jag är mer sugen på att spela sims. Dricka te och kanske se film! Känner den där hederliga ångesten för att sova och vill helst inte. Men jag är livrädd för att vända på dygnet så jag ligger helt enkelt här och plågar mig. Kommer bli ännu värre så fort Orhan lägger sig ner och somnar på 2 minuter. Som ett slag i ansiktet liksom!
Sån är jag!
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0