Morgonrusning

God morgon världen!
Vaknade halv fyra idag. Flög upp rent av. Trodde jag försovit mig. (vilket är ganska omöjligt eftersom jag börjar tolv idag!)
Tamar skrek och när jag satte mig upp i sängen slängde hon sig på mattan och gjorde till sig. Vad i hela friden gör hon uppe den tiden?
Gick på toa och sen la jag mig igen. Somnade om... (tack och lov)
..
Vid halv åtta vaknade jag igen och gosade med Tamar fram till klockan halv nio. Då fick det vara nog med mys! :P
Har slängt ihop en deg och ska baka bröd så småningom. Orhan diskar, så snart har jag väl någon yta att baka brödet på också! haha
..
Idag skiner solen så det blir säkert en bra dag. Lagom mycket jobb. Orhan dillar om att han ska laga palt. (låter nästan lite för spännande!) Nybakt bröd till frukost/lunch. Ja... det borde bli en bra dag!
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0