Nakenchock

Funderar lite för mig själv.
Jag läser mång bloggar. Nog de flesta stora bloggares bloggar. (alltså de som kan skriva så man inte somnar!)
Ofta lägger dessa bloggare/bloggerskor ut bilder på sig själv. Mer eller mindre utmanade. Men med heeeelt olika kommentarer och reaktioner.
Kissie: Lägger hon ut en bild på sig själv invirad i en handduk framför spegeln får hon massa kommentarer om att hon är utmanande och bara försöker irritera folk. Provocera!
Tyra: La ut en bild i bara trosor men bakifrån så man såg bara ryggen. Fick bara kommentarer om hur brun och snygg hon var.
..
Lägger jag ut en sån här bild får jag nog inga kommentarer alls. Jag varken provocerar eller är snygg!
..
Ska inte rabbla upp alla bloggare. De var de här två som fick mig så förvånad. Jag brukar sällan kommentera stora bloggerskor. Men jag kände nästan för att slänga in en lite irriterande bithcig kommentar på Tyras för att det skulle vara rättvist. Hon var väl ändå mer provocerande och naken än nödvändigt.
Mer omtyckt? Mer mobbad? Mindre läsare? Jag vet inte...
Sen spelare det ingen roll. Allas val om hur mycket de vill lägga ut på internet! :)
..
bara en löjlig tanke..

Kommentarer
Postat av: Amelia

Dock väldigt söt ;)

2012-05-07 @ 20:03:48
Postat av: Anonym

Jodå. Du både provocerar och är snygg på samma gång. Faktiskt nästan lika snygg och cool som din farbror

2012-05-18 @ 10:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0