Pizza utan smak

Blev ingen prommis till vattnet utan istället en prommis till Robertsfors. Jag säger prommis, för vi gick en bra bit!!
Robertsfors ligger ju en bit ifrån E4 därav åker inte många bussar in där utan Robertsfors har en specialbuss som kör folk fram och tillbaka.
För oss gick bussen innan vi fattat att den var där. Så då stod vi där. I Sikeå! (som stationen heter vid E4!) Skulle vi vänta en dryg halvtimme eller gå.
Vi gick och kom fram typ samtidigt som bussen.
Runt 5 km! I solsken. Ingen vind. Jag hade vinterjacka för det var bara 4 grader!
Jag var trött, svettig hungrig och sur. Världens sämsta stengång har de gjort.
Men fram kom vi!
..
Vi åt pizza på Robertsfors enda pizza. Inte så god. Jag ger inget högt  betyg för den kebabpizzan. Söt sås. Smakade grädde och majonäs. Varför i hela friden vill man ha majonäs på pizzan?!
Dock verkade stället vara populärt för det strömmade formligen in människor!
..
Vi avlsutade dagen med att storhandla på ica. Eller storhandla och storhandla. Vi handlade sånt som saknades. Mjölk och köttfärs! XD
Sedan satt vi och frös i en timme på busstationen! ;) Det är livsjakande!
Nu diska, film och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0