Sköna dagar spenderar man bäst hemma.

Sitter och väntar på att klockan ska bli lite mer. Så min skjuts kommer förbi. Hon ska lämna blommor idag så hon blir senare än vanligt! :p Gör inget.
Ousch vad jag inte känner för att gå.
Tror jag behöver helg. Hur ska man annars kunna bota det här tillståndet?
..
Jag skulle gärna stannat hemma och grälat lite med Orhan. Tatt en prommis till havet i det här fin-fina vädret! :)
Men ack. Jag ska stå i butiken och mumla om huruvida ett bord ska stå där eller där. haha ibland är jag inte för teamwork!
..

Kommentarer
Postat av: Amelia

Saknar dig! Det är ju hemskt att du bor så pass nära och att jag ändå inte ha träffat dig än! KRAAM

2012-05-04 @ 10:59:41
URL: http://saraamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0