Soliga bilder

Mina små tomater. Vet inte om de är farligt tidiga. Men det gör detsamma. Mitt soliga svala rum funkar bra som växthus! :)
..
..
Några soliga bilder från i morse! XD Innan jag stack till jobbet alltså.
Var en bra dag. Fast tuff. Startade med att jag fick förklarat till varför jag fått så lite timmar denna månad. Tydligen beror det hela på mig. Jag tar för lite initiativ. (Dåååålig!)
Just varför jag är rädd för att skaffa jobb. Rädd för att göra fel. För jag är inte framåt. Jag är bara inte det!
.
Hur som helst. Blev också taggad när han snackade om hur mycket det finns nu som ska göras. Saker som inte han vet hur man gör. Utan det är jag som måste ta hand om det.
Då kan det ju inte bli fel!
Blir nog lite mer jobb nu framöver i alla fall! :)
..
Vet inte om jag tog nå initativ idag. Han snackade också om hur jag måste plocka bort ordentligt efter mig. och det första jag gör är att glömma en hovtång och ståltråd i ett växthus. (Efter att ha dekorerat lite) Pinsamt!!!! Hoppas han inte ser det. Så kan jag kuta dit i morgon och ta bort det! haha XD (Han har säkert sett det!)
..
Men jag svettades i växthuset. Plockade gula blad på blommor. Snackade med kunderna som nu börjar komma. Tydligen gick vi in i högsäsongen idag! XD haha.... Skyltade i ett hörn av ett växthus. Var en trevlig dag helt enkelt. Varm och trevlig! :)
I morgon ska jag plantera som bara den! För... det är tydligen min grej. Jag är den anställda floristen som ska ta hand om det! Så nu ska jag visa vad jag kan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0