Sugsommar

Sov jättelänge idag. Till elva liksom. Då ringde Orhan och väckte... Var väl trött antar jag och ingen hemma som väckte mig.
Nu mår jag jättedåligt. Vet inte för vad eller varför. Sån där typiskt "sovit-länge-tunghet!" Ska äta frukost och se om allt kommer i bättre dager.
Min temp visar 25 grader ute. Men det är mulet. Vem är glad då? Det kommer föresten sjunka snart. hela veckan ska vara lite småtråkigt och nästa helg bra igen.
Vad är detta för sommar? Vet inte om jag ska skylla på 2012 eller Västerbotten!
..
Har föresten fått bränna. riktig sportbhbränna! XD Bra, jättebra, fantastiskt. Nu måste jag ju köpa nån sorts solkräm. Inte kul! För nästa soliga jobbdag då jag traskar runt i linne lär jag väl bränna sönder mig. Visste inte man kunde få bränna genom glas!
..
Nu är det dags för frukostlunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0