Tomatodling

Är ledig idag med. Skönt med megalång helg. Jobbar nog inte förrän till slutet av veckan så det är möjligt jag är ledig i morgon med. Gillar att jobba så här lagom lite. Massa tid för att göra det man vill. Men samtidigt inte för mycket tid så man uppskattar den tid man har hemma! :)
..
..
Solen skiner idag med. Jag har fönstret öppet hela tiden i datarummet. Har nämligen mina tomater där. Jag försöker härda dem så de kan tåla den svala svenska sommaren.Plus att de växer alldeles för snabbt i det otroligt soliga fönstret. Rena rama växthuset här inne trots att vi ingen värme har på! XD Passar bra för mig som ingen trädgård har! :D
..
Idag firade vi med att äta på Frasses. Har man Frasses i bygden ska man väl supporta. Plus att vi fått en hamburgare gratis. Och ett gäng lökringar! ;) Så vi passade på att utnyttja dem! :D
Nu slappar vi tillsammans. vi har hunnit med att städa hemmet idag också. Så vi njuter av renheten och ledigheten! ;)
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0