Solen skiner, himlen är grå

Idag skiner nästan solen. Skulle vilja gå ut. Men så försvinner solen och det börjar regna. Vem vet hur länge den stannar nu?
..
Sitter och snokar lite efter jobb. Börjar oroa mig för vad som händer efter. När mitt jobb tar slut. Ja.. jag eller Orhan måste hitta något.
Men det verkar för tidigt för mig att söka. Allt nu är ju snarast, direkt, nu! Jag behöver mer. Till hösten 2012! :P Tänker ju inte lämna det här toppenjobbet för något annat. Helt onödigt!
Men springer någon där ute på ett elektriker/datorjobb till Orhan, eller ett blomstrigt, kreativt jobb till mig. Så tveka inte! ;)
..
Nu ska jag hänge mig åt bagarkonsten! Förbereda mig mentalt för en prommis till Bygdeå. Vi måste handla och posta brev till skatteverket så namnet blir bytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0