Vårfors

Idag ville Orhan ut och äta. Jag var på men med tanke på vad det är för dag tappar jag lusten. Vad har öppet egentligen Inte chansåker jag in till stan.
Dock längtar jag så fruktansvärt efter godis. och skitica här i Bygdeå har stängt?! Åker man till Robertsfors för godis?
..
Igår var samma sak. Sugen på godis.. men vi gick till ica bara för att upptäcka att de stängt tidigare den dagen! Suck. Men jag hittade jordgubbar i frysen. ("hittade") och gjorde en jordgubbspaj och någon sorts jordgubbsdricka. Gott!!!
Det var vårt valborgsfirande!
..
Idag får vi väl, om vi nu inte kommer iväg till någon stad, ta en prommis i finvädret. Vi har ju ännu inte gått ner till platsen "bakom" vårt hem där de två åarna här möts och rinner ut i havet.
Nu när det är så mycket vatten i åarna ska det tydligen vara en rejäl fors. Kan vara kul att se.
Så kanske senare idag har ni bilder att se fram emot!
..
Nu ska jag få liv i Orhan som sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0