Ägg i kläm? Är det en omelett?

Att vara tjej måste ju vara ett konstant ont i magen. Jag kan inte komma på hur många dagar per månad jag kan ligga på mage.
Eller snarare kvinna och föresten säkert inte alls alla kvinnor. Bara just de blonda med namnet Petra Gashi. (Only one in the world!)
Jag har så vansinnigt ont i magen nu och korkad som jag är ligger jag på mage och våndas. Ja det känns precis ungefär som om äggstockarna håller på att komma ut ur magen. Just nu gör det lite mer ont på vänster sida. (Om någon undrade altså!)
..
..
Hela mensen. Ont i magen. (Särskilt om jag dagarna innan ätit jordnötter. Ja då är det nära till att spy-smärta!)
Veckan innan mensen. Ont i magen.
Ägglossningen. Väldigt Ont i magen.
Några dagar innan och efter ägglossning. Ont i magen. Kanske mer dålig i magen...
VAD är det för trams? Hur många dagar är kvar?
Asså det gör inte våldsamt ont hela tiden. Just bara med magen mot något. Och då just äggstockarna. Jag kan ju aldrig njuta av tex massage. För sitter Orhan på min rumpa och trycker ner min mage rätt ner i sängen. Ja då ligger jag endast och försöker fokusera på att inte tänka på det fruktansvärda smärta...
Är detta ett vanligt problem bland kvinnor? Eller har jag väldigt ytliga kvinnliga organ? Kanske jag har fullt med cancerknölar i dem? eller någon annan obotlig sjukdom.... hehe.. det vore klantigt.
.
Får man skriva om sånt här på en blogg?

Kommentarer
Postat av: Ulrika Emini

Det är för att du inte är någon babymachine!

Svar: kanske är det så?
Petra

2012-10-04 @ 22:38:16
URL: http://ulrikaemini.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0