Dröm

Jag längtar efter den dagen då jag bara kan njuta av att vara. Den dagen då jag inte känner mig dålig. Inte värdelös. Den dagen då jag vet att jag gjort i alla fall nog och att allt bara flyter på.
Jag är ganska säker på att den dagen inte finns!
..
Man ska egentligen inte tänka så mycket. Jag vill att allt bara ska lösa sig. Att jag får något halvdant lattjo jobb som jag kan trivas med. Som inte tar upp hela mitt liv. Min högsta dröm är inte karriär helt enkelt. Jag vill bara ha ett jobb så jag kan dra inte lite pengar till hsuhållet. Några timmar per vecka. Bara någon eller några dagar liksom! Kanske bara till maten. Eller så vi kan spara... Det låter som en dröm!
Resten av tiden fixa i en jätteträdgård. Odla grönsaker och göra ett blomstrande paradis! Laga massa god mat varje dag!!! Ha en massa djur att ta hand om. Höns, en get, katt hm... Det vill jag ha! Måla och kanske någon gång då och då göra något tokigt blomsterarrangemang! haha..
Sen kan väl Orhan få jobba hur mycket han önskar. Så ja.. jag tror inte jag behöver jobba så hårt då. Jag vill bara känna mig nödvändig samtidigt som jag får pyssla med det jag vill!
Känna mig bra helt enkelt. För mig och för alla andra som jämt frågar om jag har jobb! XD
..
Just nu känns det bara så fruktansvärt oåtkomligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0