Hösten<

Alla dessa färger ute får mig att längta. Jag vill göra något! Ett arrangemang. Något galet.
Ibland har jag tänkt att det vore kul att skapa något mitt i skogen. Något som folk går förbi och tänker. What? vem har gjort något sånt här. Minns en bild från en bok i skolan där Per Benjamin (Stor florist i Sverige) hade limmat ihop massa färglgada lönnblad i skogen till en mystisk skål. Ja... haha skulle ligga och skratta här hemma varje dag i funderingar om vem som skulle se den och vad som skulle gå i deras huvuden!
..
..
Vill göra en utställnign. En show. Nåt! Spendera massa timmar av mitt liv på något färgsprakande och kreativt!
Men jag tror jag ska lugna ner mig. Helt enkelt satsa på något lagom ansträngande. Som en höstkrans till dörren. Ja det är ju alldeles lagom.
Dekorera dörren lite med alla färger nu! :)
Ska bara kila hem till päronen och hämta mina kransstommar.
Fast inte idag kanske?
Jag vet inte.
Får se...
Hinner jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0