Morgonstund

God morgon!
Idag fick jag frukost på bordet. Ja det var ju väldigt fint. Bland annat en Rostad Macka med ett hjärta. Ett brev med texten att jag fick äta kall frukost för en gångs skull! mm.
Hur som helst. Jag värmde på den och det blev en bra frukost. :) Det gjorde i alla fall min morgon att få komma ner i köket och se det!
Söt-make!
..
 
..
Idag ska jag göra en tårta. För att jag för länge sedan lovade Orhan. Och för att det tydligen betyder ganska mycket för han. Det tråkiga är ju att jag inte alls vet vad jag ska göra. Försöker hitta en tårta inte ens jag kan misslyckas med. Det betyder ingen kaka involverad. Vad som helst förutom en kaka! 
Jag ska nog komma på nåt! Vänta bara!!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0