The end!

Man ska sluta innan det blir för trist.
Tänker överge den här bloggen nu!!!. I alla fall för ett tag. Ett längre tag. Ni får hålla utkik i framtiden efter en ny blogg. En blog om Petra Gashi. Inte den gamla trista Petra Sundqvist. Som jag skrev i ett tidigare inlägg. När något spännande händer i mitt liv!
Jag ska sluta ödsla er, vad kan ni vara, 30 personer som tvingar sig läsa om min matlagning och arbetssökande. 
Tack för att ni följt med i 3 år! :)
Och om ni ändå tycker jag är en rolig prick. Ja då finns de andra sätt att få reda på vad som händer i mitt liv. Eller hur?
Kram

Kommentarer
Postat av: Bibbi

NEEEEEJJJJJJ!!!!!!!

Älskar att komma in här och få känna lite glädje över ditt underbara språkbruk när jag känner mig lite nere.

Å vad duktig jag var på att lägga skuld på dig nu hihi

Lycka till älskade vän med vad du nu ska ta dig för. Vet ju att du kommer hit och målar klart din tavla i alla fall och då får jag njuta av dig live. MYCKET bättre :-))

Kraaaaammmm

2012-10-12 @ 07:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0