Arlanda.. 6 timmar hemifrån!

Nu är vi på Arlanda... känns bra. Vi har ätit och gjort våra behov. (fick lika ont i magen som förra gången jag var uppe hela natten. Galet. Satt och fes på flyget som en annan maskin. Tur att det är så högljutt så ingen får någonsin veta vars den stanken kom från!) Vi har också letat upp vars bussen går från och nu sitter vi i vårt kära röda rum. :) Där vi spenderade natten för 2 veckor sen...
Bussen går om en halvtimme. Jag vill hem. Sov någon timme på flyget mellan Berlin och Arlanda. Men det var allt. I Dusseldoft traskade jag och Orhan mest runt och tittade. Satt i en soffa och spelade spel. Ja. tiden flöt på ganska bra.
Ni får självklart bilder från det hela senare. Nu ids jag inte när jag snart ska på bussen! Måste dra fram nåt varmare klädesplagg också. Här är ju ruggigt och kyligt. 
Åååh.. bara 6 timmar till innan jag är i min sköna säng. I mitt hem! 
Ser fram emot att träffa min Tamar också! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0