Blå tår

Idag har jag mest varit trött och tyckt synd om mig själv som lider av svåra plågor från träningsvärk. OCH mina två krossade tår. Inte bara naglarna är blåa utan också hela tån! Den är röd och blå.. Blodutgutelse i hela tån?
..
Nu är det dags att sova. Är tacksam att det inte är Söndag. Har trott det hela dagen och får panik av bara tanken på allt som ska göras i veckan. (Egentligen inte så mycket.) Men tack och lov är det en ledig dag kvar innan den fullpackade veckan startar. Veckan innan vi ska till Tyskland. Ujuj...
..
Nu ska jag roa mig med att gå och lägga mig! (i morgon ska ni få färgglada bilder på min tå. Nu är det för mörkt. Hoppas de fortfarande är lika blå! haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0