En liten resume!

Igar var den langsta dagen nagansin! Den borjade i Mandags morgon klockan atta och slutade inte forran igar natt klockan halv tolv!!!
Vet knappt vad det ar for dag idag!
..
Vi kom fram lagom till lunch och jag langtade efter mat. Men det var dumt. Jag at och fick jatteont i magen. Tror allt sittande och smaatande fick tarmarna ur funktion. Sedan at jag inget mer den dagen forran lite pa natten vilket reulterade i ett illamaende. Men efter en natts somn ar jag prima liv!
..
Jag var sa trott igar. Resan fran Dusseldorf till varan destination vilket jag inte kan namnet pa var lang och varm. Jag  kunde inte halla ogonen oppna haha.. Sa till slut tog jag en powernapp.
Dagen spenderades med Orhans familj och sedan tog vi en prommis till fotbollsstadion som var galet langt bort! Vi sag pa nar Orhans bror tranade och sedan gick vi hem igen!
Trodde en promenad skulle rata ut tarmarna men det gjorde nastan mer ont pa vagen hem. Fick fart till toan i alla fall! haha
..
Trodde jag skulle sova jattelange men jag vaknade redan halv tio. Gick inte att sova mer. Och jag sov inget extra igar forutom en timme pa Arlanda och...kanske nagra minuter pa planet. Men inte mycket da Orhan vackte mig nar de visade en tecknad parla! haha :P
..
Nu ska jag sluta prata strunt. Detta inlagg blev mycket osammanhangande... Men men. Nu ar ni med mig fran vars jag slutade skriva sist! :P
Nu ska jag ta en prommis ner till toan! For att spotta ut min tandkram! 
Kram

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Älskar ditt surr... <3

2012-09-13 @ 13:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0