Fattiga människor ska inte ha djur!

God dag världen!
Idag åt vi grillat som bara den. Här grillas en hel kastrull full och sen äter man helt enkelt kött. Bra det... ;)
Just nu sitter grabbarna åter igen och spelar fifa. Jag sitter och njuter av att vara ren och att glänsa i min nya vita tröja. Har dagen till ära sminkat mig nu också. Vilket jag inte tror var något vidare. Var så mörkt vid spegeln så skulle inte förvåna mig om jag har överdrivit nåt våldsamt! haha XD Får gå och kika i badrumsspegeln sen! :P
..
..
Visade Orhan kycklingarna idag. Och vilka sorter det var. Finns så många vackra... Men jag tror ekonomin får styra så vi tar nå bland. Då vet man ju inte heller vad man får och det är ju kul. Sen blir det många olika vackra färger på äggen.
Tror jag ska göra en beräkning på vad det kommer att kosta att ha kycklingar per månad. Hur mycket pengar ska man  räkna att man behöver för två personer till mat? 800 kr? Räcker det!? XD
..

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Skulle tro att det är lite för lite för två men du kan väl lära mig. Klarar mig inte på så lite själv :X
När kommer ni hem...........
Kram till er båda <3

2012-09-15 @ 21:56:52
URL: http://www.bibsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0