Fotboll

Idag spelade jag fotboll. Har oerhört ont i leden mellan foten och benet.. Ehm.. vet inte hur jag ska utrycka mig men så fort jag böjer upp foten får jag ont. Har försökt få Orhan att ge lite massage. Men han fattar nada. Brukar ha ont där. Men trots det har han ännu inte lärt sig att massera lite. Tycker att det är sånt man kan kräva av sin make.. tss tss..
..
Jag är lika dålig på fotboll som vanligt. Men vi var få. bara 6 personer. Så jag kände mig nödvändig och gjorde kanske lite nytta förutom det faktum att jag verkligen inte kan avsluta. Jag kunde lyckas dribbla förbi bollen. Få en snygg pass. Men så fort jag ska skjuta i mål så går det snett. En av killarna började till och med förklara hur man skjöt. Jag vet sa jag surt.
Jag är helt enkelt inte duktig på det hela!
Men träna fick jag. :)
..
 
..
Nu sitter jag i sovrummet. Det spelas som vanligt Spyro. Orhan och hans syskon har som ett evigt nöje sen det installeras. Allt jag gör är att sitta i sängen och småsova. Samtidigt som jag ideligen pinas av den tråkiga musiken och lyssna på italienska. Många fula ord då de misslyckas men ibland när de sitter samlade tillsammans och försöker lista ut kluriga saker. Ja då kan jag lära mig nåt! XD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0