I stan

Spenderade en timme i Mariestad med att titta på skum som blåste runt. Någon hade hällt det i fontänen.
Ganska trist undehållning... roligast var att se alla människor som passerade. Deras reaktion på fontänen.
Men timmen gick och jag var på arbetsförmedlingen. Ska satsa på att söka praktik och fick lite hjälp med starta eget. Får se vad det blir.
..
Så fort jag var klar. (så  fort min handläggare sagt så) ringde det i påsen. Orhan var det som undrade om jag ville komma till Skövde då han redan var klar med sin dag!
Så visst. Jag åkte dit istället. Vi åt på Oriental palace. Kära gamla thai och kina buffe! :) Och sedan shoppade vi kläder. Nyttiga kläder. Jeans, kalsonger, strumpor och en tröja. 
Kul hade vi. Trots att jag fick gå runt som en handikappad med min fruktansvärt smärtsamma stortå. Ena stortån håller på att tappa nageln och då och då trycker  de upp mot skinnet underifrån. Känns som en kniv som skär längs med tån. 
Har aldrig lyckats skada naglarna på tårna så här illa förut!
..


..
Nu vilar vi. Båda är trötta efter en intensiv dag. Ni får se bilder på kläder senare.. när jag är pigg!

Kommentarer
Postat av: Ulrika Emini

Men varför sa du inte till att du var här?!

Svar: Tänkte säga till. Men det var så kort stund så jag tror inte vi hade kunnat hinna träffas. Men jag var nästan påväg att skriva ett sms! XD
Petra

2012-09-03 @ 19:01:21
URL: http://ulrikaemini.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0