Ingen resfeber när det är bröllop.

Egentligen kanske det är bra att det hänt så mycket i veckan. Har inte alls hunnit med att tänka på att jag faktiskt ska ut och resa.
Jag, numro ett resfeber, har inte ens gjort en packningslista. Det enda vi har gjort i huset är att se till att det mesta är rent nu till avresedag! :) Även om vi inte får med oss nå mycket. Vi har inga stora väskor! haha. de stora vi har är trasiga på ett eller annat sätt. Och eftersom vi ska spendera 10 timmar på arlanda vill vi inte ha med oss någon jobbig krånglig tung väska! Lätt ska det vara. Lätt och behagligt!
..
senast vi var på bröllop..
..
Morgondagen kommer försvinna. Ser fram emot att få klä upp mig igen. Göra mig fin. Sitter redan nu i mina högklackade och känner hur det känns. Om det gör ont?! Har valt de öppna. För då klämmer ju inget på tårna! Måste bara komma ihåg att måla naglarna naturfärgade i morgon! haha
Ska också bli kul att se min brudbukett in action. Blir min andra i livet! 
Sen blir det kul och spännande att hamna på en fest med människor man inte känner. Detta är för en gångs skull inte familj. Alltså kommer det inte finnas en endaste släkting där. Inga kompisar. Inga jag på avstånd känner. De enda jag känner är ju just bruden och hennes familj. Och det var länge sen jag var där!
..
 

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Jag ÄLSKAR att läsa dina inlägg! Vad fint ni har gjort i huset :-) Ska du ta med de fina buketterna till Tyskland?
Hoppas dina naglar hinner lugna ner sig lite.
Kramar och nospussar från oss i Hova och lycka till med allt på resan <3

Svar: Nej det var bröllop här i Sverige igår! :D
Petra

2012-09-07 @ 22:54:03
URL: http://bibsan.cybersite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0