Linda och Clas!

Var ett mysigt bröllop. OM jag var lite orolig över att jag och Orhan skulle känna oss ensam var det onödigt. Kändes som alla var lite främlingar till varandra. Och när bröllopet var så pass litet kunde man nästan vara med i konversationen på andra sidan salen! XD
Dessutom blev jag ideligen uppdragen till lekar. Brukar in i det sista försöka titta på annat och se ointresserad ut så jag inte blir vald. Och är det ett bröllop på närmare  100 pers är det enkelt. Men nu fick jag vara med. Och det var ju faktiskt kul! :P
Därav blev det inte mycket bilder av lekarna! haha.. kanske lika bra  det haha.. XD
Bröllopet bestod av god mat, lekar, kul filmer, lovsångskväll och fyrverkerier! :)
Ska inte sitta och babbla om bröllopet. Bilder får tala sitt istället!
..
 

Tog lite bilder på mig själv innan vi drog. Annars får man ju inte vara med på en enda bild! haha... Så här "snygg var jag"!
..

..
Som vanligt är det rent omöjligt  att ta en bra bild i kyrkan med det dåliga ljuset.... Blixt vägrar jag!!! 
Men trots mina bittra försök blev vigseln av och de fick varandra! :)
..

..
Vi väntade utanför och frös ihjäl i vinden tills brudparet äntligen kom ut! :) 
..

..
Frusen.. XD
Försökte ta några smygbilder på mina kreationer! ;) hehe
..

..
Min bukett på buffebordet! ;)
..

..

..
Tack för en fin dag Linda och Clas! :) Tack för att vi fick komma!!!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Super duper kul att ni ville vara med <3 tussen tack igen för alla fina blommarangemang <3

2012-09-11 @ 15:32:11
URL: http://realbeautyy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0