saker som bits

Jaha.. där bet någon/t mig igen. Vet inte vad, vem eller varför. Men det är något.. någon liten skit som varje natt ska ge mig ett nytt märke. Vaknar varje morgon kliandes mig själv tills jag blir tokig.
Har fler röda prickar på magen. I gömsken, på benen, ryggen!
Jag blir tokig!
Och tydligen måste jag vara numro ett att bita för Orhan får inget! Inte en endast röd prick. Medan jag får stora röda märken som sedan minskar och blir nå nästan mörklila prickar som aldrig försvinner!
Det började dagarna då vi flyttade hit. Det bara började. Ett evigt, långsamt nedbrytande av Petras hud!
Dömd till att klia. Det är vad jag är!
Trött...
..
Men det säger jag dig. Spindel, mygga, lus, orm. tvestjärt eller skorpinjon. Att den dagen jag ser vem du är? Den dagen jag tar dig på bar gärning med att ta ett bett av mig.  
Då är du död!!! Ordentligt död!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0