Speciell musik!

Sitter och tittar på fönstret ut mot gatan och lyssnar på Stay med Erik Hassle. Får mig att känna mig lite. Vad säger man? Känslig? haha.. Det känns så fint allt. Nästa så man kunde fälla en tår!
Måste nästa gå in i kapellet och sjunga igenom den. 
..
..
Älskar låtar som får mig att tänka på dagen då Orhan skulle lämna mig och åka till Italien! 
Inte för att det var fina tider som jag blir glad av. Men på nåt sätt kändes det.. romantiskt. (Pinsamt!)
"Stay, stay, stay with me. Stay, stay with me. You don't have to go, yet"
Låtarna kanske inte alls handlar om det? Men det räcker med några fraser och bra text så sitter jag och känner att ja.. så var det!
Samma sak med last rider. Också av erik Hassle.
"You'll say you leave tomorrow, say you'll stay here and take me to your hideout. One more time. Stay here now. Stay here and then when we fall all the downhills will all be worth it. To get that high. One last ride."
Egentligen förstår jag inte riktigt texten. Om den är snuskig, ordbajs eller jättedjup. Hur som helst. Jag hör vad jag vill höra och tänker på den hemska kvällen då vi skulle ta farväl. Och jag lyckades få honom att följa med hem och sova över en natt hemma hos oss (då jag bodde hos mor och far!) så vi kunde ta avsked dagen efter istället. (Om det nu var bättre!? haha)
Låten "You're so far away" med Amanda Jenssen spelade jag till och med in dagen efter och skickade till honom! haha...
"It's only been today. I wish that time would have stopped so you (I min verision. Rätt verision. "I") could have stayed!"
..
Hemska tider. Men de gör mig så otroligt glad att jag har honom nu! :) Min otroligt vackra make! :)
..
(Jag ber om ursäkt i fall jag stavat eller skrivit fel på någon av texterna. Tog dem ur huvudet!)

Kommentarer
Postat av: orhan

ÄLSKAR DIG!

2012-09-05 @ 07:13:56
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0