Stackars Petra

Aldrig mer de svarta små skorna medan mina tår är såna här. De har klämt på min stackars lilla tå och nu gör det så ont så det känns som om den är stukad. Men så är inte fallet. det är bara en liten nagel som trycker inåt!
Har lindat bandage runt. Vet inte riktigt om det känns bättre. Det är en annan smärta nu. En pulserande bortdomnad fotsmärta. Men.. det är bättre än stukad-tå-smärta!
Skulle egentligen vilja ha nå kallt på. Men vad gör man när man inte har en frys och det enda man har i kylskåpet är vitkål? Skola jag linda vitkål runt tån???
..
Det är synd om mig. Och inte förstår det. 
Det är antingen mitt fel för att jag inte klippt mina tånaglar. Eller så är det bara otroligt snuskigt vad blåa det är!
Det är synd om mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0