Svamp och sång

Har ont i hela kroppen efter bandyn igår. Rygg, rumpa och lår. Hemska saker!
Vi hann ut kanske en halvtimme då det var ett uppehåll i regnet för att plocka trattisar. Vi fick ihop kanske en fruktpåse... 
Tror jag ska förvälla dem. 
..
Nu sitter jag och spisar musik. Funderar på att gå och sjunga. Det var galet länge sen. Dock är förkylningen inte ur min kropp riktigt än. Så jag... är fortfarande lite hes emellanåt. Kan inte hålla ton!
Orhan sover lite. Så fort han dyker upp här igen vill jag se film. Känner för att se film! Igår såg vi två. haha Men efter att ha varit i Tyskland med dåligt internet och inte sett något man fattat. Så tycker jag man förtjänar det! 
..
Svam och sång nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0