Vidare...

JAg gick vidare!!! :D
Jag vidare i rekryteringsprocessen för volvosteget.
Någon stans inom mig säger en röst att det inte är något  speciellt. Att alla som uppfyllde kraven om ålder, arbetslöshet och gymnasium har gått vidare.
Fast samtidigt vill jag tro att de inte kan ta in alla som uppfyller kraven utan också var tvugna att välja lite bland den som skrev fantastiskt bra brev. Att just jag var intressant! 
Haha..
Hur det än är, är jag glad att ha gått vidare.
Nu ska jag göra en konstig webintervju. Har aldrig gjort något liknande förut. Suttit och pratat för mig själv framför datorn. Kom säkerligen vara nervös! Att inte göra fel.. Plus att de kommer kännas lite småpinsamt att sitta här och formulera smarta svar!
Nu är det bara att hålla alla tummar och be att det går vägen. För jag vill ha detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0