Skogsnattning!

 Tillbaka från Orhan. Var länge sen jag var där en hel dag nu. Hehe.. Efter Gudstjänsten spenderade jag resterande dagen hos han. Mys...

 Jag lyckades få med Orhan på en galen kusin-ide. Att sova ute i skogen. Han gick med på det. Men när jag kollade vädret nu så ska det regna hela morgondagen. Förutom på natten. Då skulle det vara plus och inga moln. Perfekt alltså. Men det är ju ingen kul att fixa för att sova och bli blöt. Inte lätt att njuta av stjärnklar himmel då! XD
 På Onsdag kanske...



Från min och kussarnas övernattnings-snö-koja i vintras...


 Idag har jag ingen dator i mitt rum så måste somna utan film. Mitt hjärta blöder. Allvarligt talat. Minns knappt hur man somna utan film. Vad ska jag göra???
haha

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0