Julpyssel

 Idag har det julpysslats.
Jag har gjort en dörrkrans och dekorerat adventsstaken. Var helt slut efter. Kände för att sova. Men ändå inte. Mamma låg ju bredvid mig i soffan. Tss tss...
 Jag måste vara sjuk. Åt lite idag också. SÅ kanske det var osaken till min trötthet. Hittar ju aldrig någon frukost i vårat lite för fulla kylskåp. 

  Hann även med att skriva ut lite brev till olika butiker för att skicka ut. Måste hitta ett jobb... Måste söka 18 jobb tills på Onsdag. Har nog hälften kvar. :(
 
 Men dagen har gått fort i alla fall.
 Snart dags för en kopp te. Klockan åtta.
 Orhan var förbi tjugo minuter på vägen hem från Töreboda. Så det var allt jag hann se han. I morgon ska vi träffa igen i alla fall. Jag åker dit över dagen. Och vi åker tillbaka tillsammans till böeringen.
 Då ska vi inte laga några datorer. Bara umgås!!! XD haha
kram
 


Jag vet jag vet. Kransen är lite töntig. Men jag var som trött och den idé jag hade krångla!
 Och gula ljus i adventsljusstaken. Men man tager vad man haver. Jag tycker föresten de gula ljusen matchar äpplena! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0