Naglar...

Vet inte hur jag ska bära mig åt för att somna. Är alldeles för i det blå! XD Exhalterad som bara den!
Så jag sitter och planerar. Funderar på vad jag ska ha med mig! ;) Funderar på svenska maträtter som jag kan imponera på hans släkt med haha XD Kollar vädret och undrar om jag måste ha med mig varma kläder!
Usch det ska bli så kul. Varför är det bara Måndag!?

Kanske ska måla mina naglar eller nåt i brist på annat att göra. Klockan är ju snart bara elva så... brukar somna först klockan tre? Så jag har så att säga tid att spendera innan jag blir trött. (Så oerhört korkat att vara kvällsmänniska. Spelar ingen roll hur tidigt jag är uppe. Jag somnar aldrig!!! Helt emot rytmen i samhället!!! Dåligt!)

Just nu förstår jag inte heller hur jag ska palla praktik. Kommer bara tänka på resan. Men tre dagar ska man väl palla. Vad skulle jag göra hemma som skulle få tiden att gå snabbare? Sova? haha... får ju några slantar extra om jag ger mig iväg dit så! De kan jag få användning av!
Kanske kan passa på att inhandla nåt billigt plagg för att visa mig från min vackraste sida för Orhan. Så han ser vad han saknat! ;) hehe

Vilken färg ska man välja?

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0