Söndagsångest!

Söndagsångest... jag menar. När hade jag det senast? Det är ändå lite speciellt att känna de känslor jag kände varje Söndag innan jag satte mig på tåget mot Lidköping! XD
Men Varför? Varför en rejäl Söndagsångest efter 1,5 år utan!!??
Ja inte är det för att jag ska på praktik utan för att jag ska göra något helt annat som innebär att jag måste vakna tidigare, åka med en buss som gör att jag är där en timme för tidigt och kommer sluta så jag precis missar en buss och måste vänta 1 timme och 20 minuuter. Life is good!
Starta eget kurs. eller bara en föreläsning kanske då det är en dag. På arbetsmarknadsenheten.
Och av någon anledning har jag inga höga förväntingar på arbetsmarknadsenheten. Det kommer inte bli bra!
Jag känner mig mest bara trött och sliten. Helt enkelt redo att skita i hela veckan bara för att tiden ska gå. För att jag ska slippa vara ute! visa mig och vara trevlig!

Samtidigt känner jag att jag vill. Jag vill lära mig om att starta eget. Fast vad kan de lära mig?
Det känns lite pinsamt att på tisdag komma till praktiken igen och säga att jag inte gick dit. Att jag är lite pinsamt misslyckad! Att jag gjort fel. Mot dem... Men det är väl mitt problem? Mitt val. Det får jag stå för!

Jaja... skulle ju också kunna ringa, avboka och gå till praktiken istället. Men jag har inte den ambitionen! haha lättjan. Det är jag. Och just nu orkar jag faktiskt inte lära mig om att starta eget. Jag kommer att få lära mig. ska ju inte börja förrän nästa år!
Det är ett under om jag kommer iväg. Lita på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0